"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Игілік ауылының Ы.Алтынсарин атындағы негізгі орта мектебі" КММ
КГУ" Основная средняя школа имени Ы.Алтынсарина села Иглик отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области" 

Біз әлеуметтік желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі бағалау қорытындысы мектеп

22.10.2024

«ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН АТЫНДАҒЫ ИГІЛІК АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ БОЙЫНША ҚОРЫТЫНДЫСЫ

Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы.

1.Білім беру ұйымының толық атауы

«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ы.Алтынсарин атындағы Игілік  ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

2.Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы):

Ақмола облысы, Есіл ауданы, Игілік ауылы, Мектеп көшесі 10 

3. Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт):

жұмыс телефоны: 87053887775

эл.пошта: Iglikshol@mail.ru 

сайт:  http://sc0009.esil.aqmoedu.kz

4. Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының Т.А.Ә., лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі):

Мектеп директоры: Нурмагамбетова Бахытгуль Сахаровна, тел: 87053887775, Есіл ауданының «Ы.Алтынсарин атындағы Игілік  орта  негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік  мекемесінің директоры қызметіне 2023 жылғы 29 тамыз № 45  бұйрығымен тағайындалған. (лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі қоса беріледі)

http://sc0009.esil.aqmoedu.kz/content/6539-20-09-24-13-11-19-prikaz

5. Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары:

Заңды тұлғаны мемлекетік қайта тіркеу туралы анықтама 15.01.2021 ж.

БСН 990340007438.

 http://sc0009.esil.aqmoedu.kz/content/pereregistraciya

http://sc0009.esil.aqmoedu.kz/content/pereoformlenie-licenzii

 

«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ыбырай Алтынсарин атындағы Игілік ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің жарғысы, Ақмола облысы әкімдігі 2021  жыл 5 қаңтар №А-1/3

http://sc0009.esil.aqmoedu.kz/content/ustav

(заңды тұлғаны қайта тіркеу туралы анықтама және жарғы қоса беріледі).

 

6. Рұқсат беру құжаттары:

Білім беру қызметіне лицензия  № KZ64LAA00021262.

 

http://sc0009.esil.aqmoedu.kz/content/7389-15-10-24-13-17-35-licenziya

 

"Ыбырай Алтынсарин атындағы Игілік ауылының негізгі орта мектебі" КММ жалпы білім

беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын бастауыш білім берудің бағасы

        «Ы.Алтынсарин атындағы Игілік ауылының негізгі орта мектебі» Игілік ауылында ең алғаш мектеп үйі 1979 жылы ашылды. Типтік мектеп. Мектеп 2053,4 шаршы метрді құрайды, пайдалы алаңы  1438 шаршы метр.

Оқу орны ғимараттарының жай-күйі санитарлық нормаларға, өртке қарсы қауіпсіздік талаптарына сәйкес келеді.

Мектепте бір медициналық кабинет бар: медициналық кабинет мектепте қажетті медициналық жабдықтармен жабдықталған.

Оқыту мектепте қазақ  тілінде жүргізіледі. Сабақтар бір ауысымда өткізіледі. Жобалық қуаты - 122 оқушы орны. Қазіргі уақытта шағын орталықта 11 тәрбиеленуші, мектепте  47 оқушы оқиды.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (бұдан әрі – БҚҚ үлгілік оқу бағдарламасы) сәйкес бастапқы қызметтің жаңартылған мазмұнына қойылатын талаптар, оның ішінде:

 оқытудың күтілетін нәтижелері түрінде ұсынылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу;

 қозғалыс, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік білімді, дағдылар мен дағдыларды, өзін-өзі оқыту дағдыларын, оның ішінде жас балаларда қалыптастыру;

1) білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына (бұдан әрі – ҮОЖ) сәйкестігі;

"Ы.Алтынсарин атындағы Игілік  ауылының негізгі орта мектебі" КММ әр оқу жылына МЖМБС талаптарында белгіленген базалық құндылықтарға, мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келетін мектептің жылдық жұмыс жоспары жасалды. 2020 жылдан бастап мектептің жылдық жұмыс жоспары "орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің жүргізуі үшін міндетті құжаттар тізбесін және олардың нысанын бекіту туралы "2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрықтың талаптары бойынша жасалады. Мектептің әдістемелік тақырыбы "Оқушылардың оқуға деген қызығушылықтарын, ынталарын қалыптастырудың басты жолы – мұғалім шеберлігі" болып табылады.

Мектептің 2022-2023, 2023-2024, 2024-2025 оқу жылдарына арналған жылдық жұмыс жоспарлары педагогикалық кеңесте қаралып, мектеп директоры бекіткен.

""Ы.Алтынсарин атындағы Игілік  ауылының негізгі орта мектебі"  КММ бастауыш жалпы, негізгі жалпы білім беру бағдарламаларын іске асырады. Педагогикалық ұжым және мектеп әкімшілігі оқушылармен жұмыста "білім туралы" ҚР Заңын, жалпы білім беру мекемесі туралы үлгілік ережені, мектеп Жарғысын, облыстық басқарма мен аудандық білім бөлімінің әдістемелік хаттары мен ұсынымдарын, білім беру процесіне қатысушылардың құқықтары мен міндеттері туралы реттелетін мәселелер шеңбері айқындалған ішкі бұйрықтарды басшылыққа алады. Мектепте мемлекеттік тілде оқытатын бір мектепалды даярлық сыныбы бар. Оқу бағдарламасы 20 апталық жүктемемен 36 оқу аптасына арналған. Балаларды мектепке дейінгі даярлау тұжырымдамасына сәйкес, мектепалды сыныптар тиімділігінің басты шарты балалардың дамуы мен эмоционалдық әл-ауқатын қамтамасыз ететін, олардың мүдделері мен қажеттіліктеріне жауап беретін, балалардың қалауы мен бейімділігіне сәйкес еркін қызметі мен шығармашылығын қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік инфрақұрылымды ұйымдастыру болып табылады.

Қазіргі таңда мектептің білім беру процесін 14 педагог жүзеге асырады. Оның ішінде жоғары педагогикалық білімі бар мұғалімдер - 11, арнаулы орта білімі бар мұғалімдер – 4. Педагог кадрлардың сапалық деңгейі біліктілік талаптарына сәйкес келеді: 42 %  педагог-модераторға, педагог -сарапшыға ие.

 Оқыту тілі: қазақ.

 «"Ы.Алтынсарин атындағы Игілік  ауылының негізгі орта мектебі" КММ "Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына сәйкес білім беру процесін жүзеге асырады. Мектеп оқу үдерісі жүзеге асырылатын үлгілік оқу жоспарын дербес таңдайды.

2022-2023 оқу жылында оқу жұмыс жоспарлары ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары негізінде жасалды (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 өзгерістер мен толықтырулармен)

2023 – 2024 оқу жылында жұмыс оқу жоспарлары вариативтік компонент есебінен оқу жүктемесін қысқарта отырып, 2023 жылға арналған Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (жаңартылған мазмұны) негізінде жасалды.(20.08.2021 ж. № 415 бұйрық).

2024-2025 оқу жылында  «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы); «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы);

Жұмыс жоспарларын жыл сайын мектеп директоры бекітеді және білім бөлімі басшысының орынбасарымен келіседі. Жұмыс оқу жоспарында білім берудің базалық (міндетті) мазмұны сақталған. Оқу жүктемесі ТУП - ға сәйкес бөлінеді, тиісті білім беру салаларын қамтиды және оқу жүктемесінің белгілі бір МЖМБС максималды көлемінен аспайды.

Бағаланатын кезеңдегі сабақ кестелері ОЖБ негізінде әзірленді, мектеп директорымен бекітілді және ата-аналар комитетімен келісілді. Бастауыш сыныптарда қосарланған сабақтар өткізілмейді. Сабақ кестесін құру кезінде оқушылардың күн мен апта ішінде ақыл-ой қабілетінің динамикасы ескеріледі және санитарлық ережелерге сәйкес қиындық бойынша пәндерді саралау кестесі қолданылады. Сабақтың мектеп кестесі міндетті және факультативті сабақтар үшін бөлек жасалады. Факультативтік сабақтар міндетті сабақтардың ең аз саны бар күндерде жоспарланады. Сабақ кестесі күнделікті оқу жиынтығының гигиеналық нормативтерін ескере отырып жасалады.(Бағаланатын кезеңдегі оқу жұмыс жоспарлары мен сабақ кестелерінің көшірмелері қоса беріледі).

 

2) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8424 болып тіркелген) жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына (бұдан әрі – ЖББ үлгілік оқу бағдарламалары) сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінің базалық мазмұнын игеру;

"Ы.Алтынсарин атындағы Игілік  ауылының негізгі орта мектебінде оқу пәндерінің базалық мазмұны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген үлгілік жалпы білім беретін оқу бағдарламаларына сәйкес іске асырылады. Оқу материалынан өту дәйектілігі және әр тақырыпты зерттеуге арналған бағдарламамен анықталған сағаттар саны сақталады. Жиынтық жұмыстардың міндетті минимумы орындалды. Инвариантты компоненттің сабақ кестесінің көшірмелері қоса беріледі. Сондай ақ инвариантты компоненттің жалпы білім беретін пәндерінің базалық мазмұнын игеру электрондық журналда қадағаланады Kundelik.kz. логин Iglikshol@mail.ru  , құпия сөз: @school4!

 

      3) білім алушылардың таным мәселелерін шешуге және субъективті жаңа білімді меңгеруге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпы адамзаттық құндылықтарды дарытуға бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру;

Мектептегі тәрбие жұмысы "Біртұтас тәрбие " бағдарламасын іске асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес алты негізгі бағыт бойынша іске асырылады. 2022-2023, 2023-2024, 2024-2025 оқу жылдарының тәрбие жоспарлары мектеп директорымен әзірленді және бекітілді, білім алушылардың субъективті жаңа білімді меңгеруі мен тануы мәселелерін қамтиды, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған мектептегі тәрбие жұмысының жүйесі мынадай нормативтік құқықтық құжаттармен регламенттеледі:

1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген "Рухани жаңғыру", "Біртұтас тәрбие "  бағдарламаларын іске асыру жағдайында тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздері ұсынылды.

2) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген "Рухани жаңғыру", "Біртұтас тәрбие " бағдарламаларын іске асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін іске асыру жөніндегі 2019-2024 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары құрылды.

3) ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері құрылды.

Мектептегі тәрбие жұмысы "Рухани жаңғыру", "Біртұтас тәрбие "  бағдарламаларын іске асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері негізінде құрылған. Білім беру жүйесінің алдына жаңа міндеттер қойылды: "Рухани жаңғыру" бағдарламасының қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттары контексінде өсіп келе жатқан адамның жеке тұлға және субъект ретінде, тұлға және тұлға ретінде даму процесін басқаруды білдіретін мақсатты тәрбиені жүзеге асыру.

Әрбір бағыт "Рухани жаңғыру", "Біртұтас тәрбие "  бағдарламаларының қоғамдық сананы жаңғыртудың барлық негізгі бағыттары мен тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін ескере отырып жүзеге асырылады:

- Бәсекеге қабілеттілік

- Білімнің салтанат құруы

- Прагматизм

- Сананың ашықтығы

- Ұлттық бірегейлік

- Эволюциялық даму

Мектептегі тәрбие жұмысы келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

1. Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.

2. Рухани-адамгершілік тәрбие.

3. Ұлттық тәрбие.

4. Отбасылық тәрбие.

5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

6. Көп мәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.

7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.

* Бәсекеге қабілеттілікке мыналар кіреді:

- "Оқушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті" бағдарламалары

- Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру. "Оқушылар арасында қылмыс пен құқық бұзушылықтың алдын алу "

* Білімнің салтанат құруы: Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

* Прагматизм: Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

* Сананың ашықтығы: нормативтік – құқықтық, әдістемелік құжаттаманы, оқу жылына арналған жоспарларды ресімдеу және бекіту. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

* Ұлттық бірегейлік: ұлттық тәрбие

* Эволюциялық даму: рухани-адамгершілік тәрбие. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие, СӨС

Әлемдік білім беру кеңістігінде баланың жеке басына бет бұру-тәрбие мазмұнын жаңартудың негізгі бағыты. Ол өзін-өзі бағалау мен жеке тұлғаның қоғамдық беделінің негізін құруды көздейді. Дамушы мектептің түлегі өзін-өзі дамытып, дамушы қоғамда өмір сүруге дайын және қоғамды дамыта білуі керек.

Сынып жетекшісінің қызмет аясы өте үлкен: ол мұғалім, психолог, тәрбиеші және шығармашылық істерді ұйымдастырушы. Тәрбиенің жетістігі оның сыныппен қарым - қатынасын қалай реттейтініне, әр оқушының "кілтін" қалай таба алатындығына, ата-аналарға, пән мұғалімдері мен жұртшылыққа қатысты өз қызметін қалай құратынына байланысты. Баланың жеке басының жеке дамуы үшін қолайлы психологиялық-педагогикалық жағдай жасауға жәрдемдесу, ұйымшыл сынып ұжымын дамыту бойынша жұмыс, тәрбиеленушілерге оқу іс – әрекетінде көмек көрсету-Бұл сынып жетекшісі жұмысының негізгі бағыттары. Әр сынып жетекшісі оқушылардың жас, физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие жоспарларын жасады. Тәрбиелік міндеттер өткен оқу жылындағы жұмысты талдаудан туындайды. Тәрбие жұмысын жоспарлауда сынып жетекшілері сынып іс-шараларын ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады, жалпы сынып ұжымының және әр оқушының мүмкіндіктері мен ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдетеді және кеңейтеді, бұл олардың оқу жұмысын сауатты және орынды құруға мүмкіндік береді. Мектептің тәрбие жоспарында және сынып жетекшісінің циклограммаларында "Рухани жаңғыру" бағдарламасы аясында тәрбие жүйесінің барлық 8 бағыты бойынша жұмыстар көрсетілген. "Рухани жаңғыру" бағдарламасы шеңберінде "бәсекеге қабілеттілік" бағыты "оқушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін" қалыптастыру, оқушылар арасындағы қылмыстар мен құқық бұзушылықтардың алдын алу" жөніндегі жұмысты қамтиды, олар жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеуге, құқықтық тәрбиелеуге бағытталған.

Бағаланатын кезеңдегі тәрбие жұмысы жоспарларының көшірмелері қоса беріледі.

 

4) білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көртөмендік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;

Тәрбие жұмысының жоспарлары әр түрлі қызмет түрлерін қолдана отырып, оқушылардың жас ерекшеліктерін және олардың қызығушылықтарын ескере отырып жасалған. Өткізілген іс-шаралар туралы ақпарат мектептің Instagram әлеуметтік желісіндегі ресми парақшасында және zerenda.aqmoedu.kz сайтында жарияланады.

Мектепте білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін барлық білім алушылар үшін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандары ұйымдастырылған.

      5) білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі);

Бағаланатын кезеңде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар болған жоқ.

      6) ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін және жеке мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру;

Бағаланатын кезеңде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар болмағандықтан оқу процесі ұйымдастырылған жоқ.

      7) ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын іске асыру;

Үйірмелер балаларға қабілеттерін дамытуға көмектеседі, олардың маңыздылығын сезінуге, өзіне сенімді болуға мүмкіндік береді. Кез келген баланың мектептен және үйден басқа, өзі бола алатын, ерекше жетістіктері үшін құрметтелетін, құрдастарымен бейресми жағдайда қарым-қатынас жасай алатын орны болуы маңызды. Сондықтан 2022-2023 оқу жылында ""Ы.Алтынсарин атындағы Игілік  ауылының негізгі орта мектебі" " КММ-де  үйірмелер өз жұмысын жүзеге асырды: "Шахмат" (1,2,3,4,5,6 сыныптар), "Мәнерлеп оқу" 1 сағат (5,6,7,8 сыныптар). Сондай-ақ вариативтік компоненттер өткізілді: "IT-сынып" (5,6 сыныптар), "Дінтану" 1 сағат (9-сынып), "Грамматика әлемі"  1-сағат ( 3 сынып), "Қызықты математика" 1-сағат (3,4 сыныптар). «Мәнерлеп оқу» 1-сағат (2-сынып). «Тіл білімі» 2 сағат (5,6,7,8-сыныптар).  «Көркем жазу»  1-сағат (1-сынып).

2023-2024 оқу жылы үйірмелер: "Шахмат" (2,3,4,7,8 сыныптар).   «Асық ату» 3 сағат, «Домбыра» 1сағат  (6-сынып). Вариативтік компоненттер: «Сиқырлы бояу»  1 сағат (0-сынып) «Қызықты математика» 1 сағат 1 сынып, "IT-сынып" (5,6 сыныптар). «Тіл білімі» 1 сағат (6-сынып).

2024-2025 оқу жылындағы вариативтік компоненттер: «Ертегілер елінде» 1 сағат (1-сынып). «Қызықты математика» 1сағат (2-сынып). «Шахмат» 1сағат (5-6 сыныптар). «Асық ату»  3-сағат (5-9 сыныптар).  Жаһандық құзыреттілік 0,5 сағат (5,6,8 сыныптар, 1 сағат – 9 сынып)

Сабақ режимі мектептегі қосымша білім берудің ерекшелігіне байланысты болды: сабақтар оқу циклі пәндері аяқталғаннан кейін түстен кейін өткізілді. Сабақтар қосымша білім беру бағдарламаларында белгіленген жүктемеге сәйкес өткізілді.

 8) "Өмір қауіпсіздігінің негіздері" міндетті оқу курсын игеру;

        2024-2025 оқу жылында орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы  орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес (ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысы) «Өмір қауіпсіздігінің негіздерін» (бұдан әрі – ӨҚН) міндетті түрде оқыту қамтамасыз етілді.

Осыған байланысты «ӨҚН» курсын оқыту:

1-4-сыныптарда «Дүниетану» оқу курсының аясында;

5-9-сыныптарда – «Дене шынықтыру» пәні аясында ұйымдастырылды.

 «ӨҚН» курсы бойынша өткізілген тақырыптар мектептің электронды журналына жазылады.

9) «Жолда жүру ережелері» міндетті оқу курсын іске асыру:

«Жол қозғалысы ережелері» оқу курсының мазмұны 2-4-сыныптарда әрбір сыныпта 6 сағаттан және 5-8 сыныптарда 10  сағаттан сынып сағаттары есебінен іске асырылады.

10) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 30721 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін (бұдан әрі – біліктілік талаптары) сақтау.

Біліктілік талаптарын сақтау бойынша растайтын құжаттардың барлық көшірмелері (жабдыққа жүкқұжаттар және бухгалтерлік есептілік деректерінен негізгі құралдардың тізбесі) қоса беріледі, қосымшаларға сәйкес кестелер толтырылады 7,8,9,10,11,12 критерийлерге, оның ішінде білім беруді ұйымдастыру бойынша оқу және оқу жабдықтардың және жалпы жиһаздың болуы жөніндегі бейнематериалдарда ұсынылған.

13. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің білім алушыларының оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:

      1) білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы;

2022-2023 оқу жылында білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сыныптағы және сыныптан тыс (факультативтік, жеке және үйірме сабақтары) оқу жұмыстарының барлық түрлерін қоса алғанда, 1-сыныпта – 24 сағаттан, 2-сыныпта – 25 сағаттан, 3-сыныпта – 29 сағаттан, 4-сыныпта – 29 сағаттан, 5-сыныпта – 33 сағаттан, 6-сыныпта – 33 сағаттан, 7-сыныпта – 34 сағаттан, 8-сыныпта – 36 сағаттан, 9-сыныпта – 38 сағаттан асқан жоқ.

2023-2024 оқу жылында білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сыныптағы және сыныптан тыс (факультативтік, жеке және үйірме сабақтары) оқу жұмыстарының барлық түрлерін қоса алғанда, 1-сынып - болған жоқ, 2-сыныпта – 25 сағаттан, 3-сыныпта – 27 сағаттан, 4-сыныпта – 27 сағаттан, 5-сыныпта – 31 сағаттан, 6-сыныпта – 31 сағаттан, 7-сыныпта – 34 сағаттан, 8-сыныпта – 35 сағаттан, 9-сыныпта – 36 сағаттан асқан жоқ.

2024-2025 оқу жылы бойынша білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сыныптағы және сыныптан тыс (факультативтік, жеке және үйірме сабақтары) оқу жұмыстарының барлық түрлерін қоса алғанда, 1-сыныпта – 19,5 сағаттан, 2-сынып – жоқ, 3-сыныпта – 26 сағаттан, 4-сыныпта – 26 сағаттан, 5-сыныпта – 28,5 сағаттан, 6-сыныпта – 28,5 сағаттан, 7-сыныпта – 31,5 сағаттан, 8-сыныпта – 32,5 сағаттан, 9-сыныпта – 34 сағаттан асқан жоқ.

Білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар толығымен орындалды.

2) білім алушылардың инвариантты және вариативті компонентін (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) құрайтын оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ-мен белгіленген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;

      Білім алушылардың инвариантты және вариативтік компоненттерден тұратын оқу жүктемесінің жалпы көлемі, сондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі үлгілік оқу жоспарында белгіленеді. Апталық оқу жүктемесі ҮОЖ-да (инвариантты және вариативті компоненттер) анықталған оқу жұмыстарының барлық түрлерін қамтыды:

Оқу жылдары

Компонент

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2022-2023

Инвариантты

22

23

26

26

29

29

-

33

34

Вариативтік

2

2

3

3

4

4

-

3

4

Барлығы

24

25

29

29

33

33

-

36

38

2023-2024

Инвариантты

-

24

26

26

29

29

32

33

34

Вариативтік

-

1

1

1

2

2

2

2

2

Барлығы

-

25

27

27

31

31

34

35

36

2024-2025

Инвариантты

18,5

-

25

25

-

28

31

32

33

Вариативтік

1

-

1

1

-

0,5

0,5

0,5

1

Барлығы

19,5

-

26

26

-

28,5

31,5

32,5

34

      3) сыныптарды, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау.

2024-2025 оқу жылында «Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы: Әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2017. – 362 б.» сәйкес:

«Қалалық жалпы орта білім беретін ұйымдарда 5, 7-сыныптар толымдылығы 24-ке жеткенде немесе одан асқанда, ауылдық жерлерде – 20-ға жеткен кезде немесе одан асқанда, шағын жинақты мектептерде білім алушылар 10-нан кем болмаған жағдайда: Көркем еңбек (ұлдар және қыздар тобы сынып толымдылығына тәуелді емес)» делінген. Сондықтан да «"Ы.Алтынсарин атындағы Игілік  ауылының негізгі орта мектебі"» КММ  5-9-сыныпта көркем еңбек қыздар мен ұлдар тобына бірге  оқытылады.

Бағалану кезеңінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылар болмағандықтан ерекшеліктерін ескере отырып, топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтауы іске асырылған жоқ.

14. Білім алушылардың дайындық деңгейіне өлшемшарттар:

       1) ЖБП үлгілік оқу бағдарламалары мен Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарына сәйкес тиісті білім беру деңгейінің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндеріне) бойынша білім алушылардың дайындық деңгейі (оқытудан күтілетін нәтижелер);

1-9 сыныптарда оқу процесі жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады. Әр пән бойынша ұзақ мерзімді жоспар оқу бағдарламасының құрамына енгізілген және ұзақ мерзімді жоспарда күтілетін нәтижелер оқу мақсаттары түрінде нақты көрсетілген. Күтілетін нәтижелердің (оқу мақсаттарының) тақырыптық мазмұнға сәйкес нақыталануы білім алушыларда пәндік білім мен дағдыларды нақты оқу материалы негізінде қалыптастыруға мүмкіндік туғызады. 2023-2024 оқу жылдарында қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру кезінде  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 « Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Білім және ғылым министрінің м.а.  28.04.2021 № 189 бұйрығы басшылыққа алынды.

9-сыныптарда жыл соңында қорытынды аттестаттау жүргізіліп отырды.

Оқу жылы

Сыныбы

Оқушы саны

Пәні

«5»

«4»

«3»

«2»

%

2023-2024

9

 

5

Математика

2

1

2

-

 

Қазақ тілі мен әдебиеті

2

1

2

-

 

Орыс тілі                   

2

1

2

-

 

 

 

2) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы № 52 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13137 болып тіркелген) білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау;

Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау білім алушылардың білімін бағалау критерийлерін пайдалану арқылы жүзеге асырылады. Бағалау әрбір оқу пәні бойынша оқу бағдарламасында ұсынылған оқыту мақсаттарының жүйесіне сәйкес нақты бөлім/өтпелі тақырып бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін қадағалау негізінде жүзеге асырылады. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау формативті, жиынтық бағалау түрінде жүзеге асырылады. Бастауыш білім беру деңгейінде бағалау формативті және жиынтық бағалауды пайдалана отырып, 2-сыныптан бастап жүзеге асырылады.

  3) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарына сәйкес ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқыту кезінде инклюзивті білім берудің (дамудың бұзылуын түзету және әлеуметтік бейімдеу) талаптарын орындау;

 Бағаланатын кезеңде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар болған жоқ.

   4) 4,9-сыныптардың білім алушыларымен күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізуін айқындау және тиісті білім деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім беретін оқу бағдарламаларын меңгеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалау.

4,9 сынып оқушыларының МЖМБС бекіткен тиісті білім деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім беру оқу бағдарламаларын оқыту мен игерудің күтілетін нәтижелерінің жетістіктерін айқындау бойынша оқыту нәтижелерін бағалау

 Білім алушылардың білімі, іскерлігі мен дағдыларының сапасын бағалау ведомостарының көшірмелері, сондай-ақ 13 қосымшаға сәйкес толтырылған кесте қоса беріледі.

 

 

15. Оқу мерзіміне өлшемшарттар:

1) тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;

Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын игеру мерзімі – төрт жыл, негізгі орта білім – бес жыл.

2) сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және күнтізбелік жылдағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.

Оқу жылының ұзақтығы 1 сыныптарда - 33 оқу аптасы, 2-11 сыныптарда-34 оқу аптасы. Демалыс оқу жылында үш рет – күзде, қыста және көктемде беріледі. 1-сынып оқушылары үшін үшінші тоқсанда бір аптаға созылатын демалыс уақыты қосымша беріледі. Демалыстың нақты мерзімі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің бұйрықтарымен белгіленді:

- 2022 – 2023 оқу жылында:

"Орта білім беру ұйымдарында 2022 - 2023 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникулдық кезеңдерін айқындау туралы"Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 тамыздағы № 340 бұйрығы. Оқу жылындағы демалыс кезеңдері: 1-11 (12) сыныптарда: күзгі – 10 күн (2020 жылғы 5-14 қарашаны қоса алғанда), қысқы – 11 күн (2020 жылғы 31 желтоқсаннан бастап 2021 жылғы 10 қаңтарды қоса алғанда), көктемгі – 12 күн (2021 жылғы 20-31 наурызды қоса алғанда). 1 сыныптарда қосымша демалыс-7 күн (2021 жылғы 8-14 ақпан аралығында қоса алғанда).

  • 2023 – 2024 оқу жылында:

"Орта білім беру ұйымдарында 2023 – 2024 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникулдық кезеңдерін айқындау туралы"Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 27 шілдедегі № 368 бұйрығы. Оқу жылындағы демалыс кезеңдері: 1-11 (12) сыныптарда: күзгі – 7 күн (2021 жылғы 1-7 қарашаны қоса алғанда), қысқы – 11 күн (2021 жылғы 30 желтоқсаннан 2022 жылғы 9 қаңтарды қоса алғанда), көктемгі – 12 күн (2022 жылғы 19-30 наурызды қоса алғанда). 1-сыныптарда: қосымша демалыс-7 күн (2022 жылғы 7-13 ақпан аралығында қоса алғанда).

  • 2024-2025 оқу жылында:

Оқу жылының ұзақтығы 1-сыныптарда –33 оқу апта,  2-19 сыныптарда - 34 оқу аптасы болсын. Мейрам күндеріне түскен сабақтар оқу бағдарламасы мазмұнының кіріктірілуі ескеріле отырып, қайталауға арналған сағаттар есебінен келесі жұмыс күндеріне ауыстырылсын;

Оқу жылы барысындағы демалыс кезеңдері:

1-9 сыныптарда: күзгі демалыс – 7 күн (2024 жылғы 28 қазан - 03 қарашаны қоса алғанда), қысқы – 10 күн (2024 жылғы 30 желтоқсан - 2025 жылғы 8 қаңтармен қоса алғанда), көктемгі – 7күн (2025 жылғы 21 наурыз – 31 наурызды  қоса алғанда).

1-сыныптарда қосымша демалыс күндері – 7 күн (2025 жылғы  10-16 ақпан аралығында).

Ы.Алтынсарин атындағы Игілік ауылының  негізгі орта білім беретін мектебінің (орта, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдарының ) оқушылары үшін алынған сауалнама нәтижесі

Мемлекеттік аттестаттау рәсімінен өту шеңберінде негізгі орта білім беру мектебінің оқушыларынан Telegram әлеуметтік желісі арқылы сауалнама алынды.

Сауалнама сұрақтары төмендегідей. Жауаптары  төрт  нұсқада болды. (толық келісемін, келісемін, келіспеймін, толық келіспеймін)

  1. Мен өз мектебімде оқуға қызығамын
  2. Менің сүйікті заттарым бар (егер солай болса, қайсысы)
  3. Менің сүйікті мұғалімдерім бар
  4. Біздің мектеп мұғалімдеріне қиын жағдайда кеңес пен көмек сұрауға болады
  5. Сабақта Мен әрқашан өз пікірімді еркін айта аламын
  6. Сабақта мұғалім менің мінез-құлқымды емес, менің білімімді бағалайды
  7. Мен мектепте жиі шаршаймын
  8. Менің мектебімде дербес және жиынтық жұмыстардың саны бір күнде екіден көп
  9. Мен мектепте өзімді қауіпсіз сезінемін, психологиялық тұрғыдан ыңғайлы
  10. Мен тамақтану сапасына қанағаттанамын
  11. Мен өз құқығымды білемін
  12. Мен келесі үйірмелерге, секцияларға, ансамбльдерге барамын
  13. Менде мектеп істеріне қатысуға деген ұмтылыс пен қажеттілік бар
  14. Менің мектебімде ол үшін пайдалы және маңызды нәрсе жасаған кезде менің жетістіктерім байқалады
  15. Мен өз мектебімді жақсы көремін және онда оқығанымды мақтан тұтамын
  16. Сізге не ұнамайды және нені түзеткіңіз келеді? (Бірнеше жауап нұсқаларын көрсетуге болады, сабақтар қызықсыз, мұғалімдердің әділетсіздігі, балалар арасында қорқыту, көптеген үй тапсырмасы, мектептердің материалдық жағдайы және т. б.)

 

Сауалнамаға негізгі орта білім беретін мектептің оқушылары толық қатысты, олардың жалпы саны 7 , бұл мәлімделген санның 100% құрайды.

Сұрақ

Сауалнама нәтижесі

Орташа балл

1. Мен өз мектебімде оқуға қызығамын

 

4

толық келісемін

86%

 

келісемін

14%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

2. Менің сүйікті заттарым бар (егер солай болса, қайсысы)

 

 

толық келісемін

29%

 

келісемін

71%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

3. Менің сүйікті мұғалімдерім бар

 

 

толық келісемін

57%

 

келісемін

43%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

4. Біздің мектеп мұғалімдеріне қиын жағдайда кеңес пен көмек сұрауға болады

 

 

толық келісемін

71%

 

келісемін

29%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

5. Сабақта Мен әрқашан өз пікірімді еркін айта аламын

 

 

толық келісемін

57%

 

келісемін

43%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

6. Сабақта мұғалім менің мінез-құлқымды емес, менің білімімді бағалайды

 

 

толық келісемін

57%

 

келісемін

43%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

7. Мен мектепте жиі шаршаймын

 

 

толық келісемін

71%

 

келісемін

29%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

8. Менің мектебімде дербес және жиынтық жұмыстардың саны бір күнде екіден көп

 

 

толық келісемін

0%

 

келісемін

0%

 

келіспеймін

86%

 

толық келіспеймін

14%

 

9. Мен мектепте өзімді қауіпсіз сезінемін, психологиялық тұрғыдан ыңғайлы

 

 

толық келісемін

57%

 

келісемін

43%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

10. Мен тамақтану сапасына қанағаттанамын

 

 

толық келісемін

71%

 

келісемін

29%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

11. Мен өз құқығымды білемін

 

 

толық келісемін

71%

 

келісемін

29%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

12. Мен келесі үйірмелерге, секцияларға, ансамбльдерге барамын

 

 

толық келісемін

14%

 

келісемін

72%

 

келіспеймін

14%

 

толық келіспеймін

0%

 

13. Менде мектеп істеріне қатысуға деген ұмтылыс пен қажеттілік бар

 

 

толық келісемін

71%

 

келісемін

29%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

14. Менің мектебімде ол үшін пайдалы және маңызды нәрсе жасаған кезде менің жетістіктерім байқалады

 

 

толық келісемін

57%

 

келісемін

43%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

15. Мен өз мектебімді жақсы көремін және онда оқығанымды мақтан тұтамын

 

 

толық келісемін

71%

 

келісемін

29%

 

келіспеймін

0%

 

толық келіспеймін

0%

 

16. Сізге не ұнамайды және нені түзеткіңіз келеді? (Бірнеше жауап нұсқаларын көрсетуге болады, сабақтар қызықсыз, мұғалімдердің әділетсіздігі, балалар арасында қорқыту, көптеген үй тапсырмасы, мектептердің материалдық жағдайы және т. б.)

 

 

 

 

      Сауалнама жүргізу кезінде сауалнамаға қатысқан оқушылардың  пайызы 100% құрады.

     Сауалнама бойынша орташа пайыз оқушылардың сапалы оқуы мен тәрбиеленуі үшін жағдай жасау деңгейіне  қанағаттанушылықты тікелей сипаттайтын сұрақтарға оң жауаптарының пайызын жауап берушілер санына бөлу жолымен есептелді және 100% немесе 4  баллды құрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 22.10.2024 12:28
Құрылған күні: 22.10.2024 12:28

Текст